IT-drift og brukerstøtte
– god oppfølging og mye for pengene
Trenger du hjelp til små og store IT-utfordringer? Tegn en driftsavtale med EnterNett. Vårt supportsenter har kort responstid, personlig oppfølging og får svært gode skussmål fra våre kunder
Vi bistår med det meste innen IT
Enternett bistår med løsningsforslag, rådgivning, implementering og feilretting. Eller hjelp til å velge rett utstyr når det skal investeres i nye arbeidsstasjon eller servere. Våre kunder er alt fra en-manns-firma til bedrifter med flere hundre ansatte.
Fast pris på drift av hardware
EnterTotal er en proaktiv tjeneste hvor EnterNett tar et større totalansvar for kundens IT-løsning, basert på klart definerte oppgaver. Dette innbefatter overvåking, vedlikehold og rapportering.
Målsetningen med løsningen er å gi kunden større forutsigbarhet, oversikt og ikke minst en trygghet for at IT-systemene blir overvåket og til enhver tid er oppdatert.
Forhåndsbetalte timer til rabattert pris
Vi tilbyr en drifts- og supportavtale basert på forhåndskjøp av timer til en rabattert pris. Et enkelt «klippekortsystem» der dere betaler for det som brukes av tjenester. Ingen månedlige utgifter og fakturering ned på pr påbegynt kvarter betyr at timene varer lengre hos Enternett enn hos mange av våre konkurrenter.
Samme lave pris uansett hva vi hjelper med
Du kan bruke de forhåndsbetalte timene til brukerstøtte, rådgivning, oppsett av nytt utstyr eller andre tjenester vi tilbyr – prisen blir den samme når du har en avtale med oss.
“Det er mange vanskelige faguttrykk innen IT. I EnterNett er vi opptatt av å snakke på en måte som gjør at kundene forstår hva vi snakker om.”
Lasse Tjessheim WaldeIT-konsulent